ServIT Center är en beprövad, modern och avancerad men samtidigt lättanvänd molnbaserad kontaktcentertjänst som samlar era kundkontakter på ett ställe och som ger er full kontroll över verksamheten.
ServIT Center är en plattform för att hantera en kundtjänst. Den innehåller funktioner för att underlätta livet för alla som driver någon form av kundtjänst, support, helpdesk eller CallCenter
Enkel och bekväm telefonilösning med egen softphone, webbtelefon och växellösning med svarstjänst
Rest API erbjuder möjligheten att läsa, skapa/uppdatera eller ta bort resurser via externa anrop
Hantera e-post dialog med era kunder helt transparant via ärendehanterinssystemet. Ta emot, skapa nya eller uppdatera befintliga ärenden utifrån e-post från era kunder
Hantera alla kanaler i ett kompetent ärendehanteringssystem:
telefoni, chatt, e-post, webb, SMS, Rest API, facebook, twitter
Tjänsten innehåller ärendehantering, telefoni, chatt, contact center med köhantering, koppling till sociala medier, integration via öppna API:er, CRM för säljstöd, funktioner för svarstjänst, kundvård och aktivitetsuppföljning, mm.
Som kund hos oss får ni ett intuitivt gränssnitt som ökar er effektivitet och arbetsglädje. Ni får en beprövad lösning som växer med behoven och som har använts i många år av massor med nöjda kunder. Ni får dessutom kontroll på verksamheten till ett bra och tydligt pris.
Footway använder ServIT Center för att hantera supporten för 2 varumärken i många länder. Man sköter kundkontakter via e-post, telefoni, facebook och twitter.
Skor online