Engelska Svenska
help

Logik vid kö

Bestämmer hur man hanterar samtal när det är lång kö


help

Tid för efterbehandling

Tid i sekunder mellan ett avslutat samtal till att handläggaren automatiskt kan få ett nytt samtal från kön. Värdet noll ger ingen automatik alls.

help

Fråga kund

Ange om kunden skall få en fråga i början av samtalet där systemet frågar efter ärendenummer eller kundnummer. Detta kan sedan användas för screen pop-up av rätt ärende/kundbild i ServIT:s ärendehantering/kundregister eller i ett annat externt system

help

Skapa ärende direkt

Ange om ärenden registreras automatiskt för inkommande e-post. Vid icke automatisk hamnar e-posten i en inkorg som hanteras manuellt. Välj uppdatera befintligt så kan varje kund bara ha ett öppet ärende i taget

help

Villkor för att skapa ärende

Välj för vilka kontakter som ett ärende skall skapas automatiskt

help

Inga autoärenden på svar

Skapa ej ärende automatiskt om rubriken på e-posten börjar med Re:, Sv:, Frånvaro:, Autosvar: (anses som svar på ert mail)

help

Hur kontakt aviseras

Välj om och hur handläggare skickar e-post eller SMS aviseringar till kontakt

help

Suffix med ärendenummer

När e-post skickas ut till kontakter läggs suffix på i mailrubriken med ärendenummer enligt:
Rubrik ärendenummer nnn

help

Fråga innan sändning

Bestämmer om handläggaren måste bekräfta innan svaret skickas till kund, blir en extra knapptryckning.

help

Skicka svar

Välj om kunden skall få svar direkt och i så fall hur det svaret ska se ut

Gravatar
help

Bilder på kontakter

Möjlighet att lägga upp bilder på kontakter

help

Spela in inkommande direktsamtal

Du kan sedan lyssna på inspelningen om du väljer samtal i samtalsloggen. Observera att funktionen kan kosta extra, se ert avtal

help

Spela in utgående direktsamtal

Du kan sedan lyssna på inspelningen om du väljer samtal i samtalsloggen. Observera att funktionen kan kosta extra, se ert avtal

Denna funktion är inte aktiv i test, ordinarie licens krävs


Läs mer [ här ]


Webbguide

Sätt upp ditt eget Contact Center
Testa gratis via denna guide i 4 enkla steg
1 2 3 4

Ert företag/verksamhet

help

Eget kort alias

Kortnamn för att beskriva ert företag/verksamhet (3-8 tecken)

help

Välj land

Land där verksamheten i huvudsak finns, har inget med språk för gränssnittet att göra. Vid test används endast svenska eller engelska som språk mot kund. I ordinarie produktionsmiljö kan man sätta kundspråk helt fritt.