Footway använder ServIT Center för att hantera supporten för 2 varumärken i många länder. Man sköter kundkontakter via e-post, telefoni, facebook och twitter.
inkClub
Näthandel
inkClub använder ServIT Center i sin kundtjänst för att effektivt hantera stora mängder kundärenden för flera varumärken i många länder.
Kundkontaker sker via telefon, facebook, e-post och kontaktformulär på webben.
CGI (fd. Logica / WM-data)
Global leverantör av tjänster inom IT & affärsprocesser
CGI använder ServIT systemet runt om i koncernen och har idag ca 300 samtidiga handläggare. De har servrar och talsvar "inhouse" och ställer höga krav på integrering med sin telefoni och övriga stödsystem via screen popup i sitt CRM-system. Började använda systemet redan 1998.
SKR
Sveriges Kommuner och Regioner
Sveriges Kommuner och Regioner använder systemet som tjänst för flera olika avdelningar för att ge bra service till sina kunder inom kommuner och regioner runt om i landet.
GCM
Växellösningar, svarstjänst mm.
GCM använder ServIT Center i sin svarsservice (i bolaget Personlig svarsservice) med avancerade verktyg för svarstjänst via meddelandehantering, hänvisning, vidarekoppling mm.